woensdag 6 juni 2012

A journey of a thousand miles, begins with one step

Vandaag, op de 6e van de 6e maand, begin ik mijn blog. Ik lees regelmatig blogs van anderen en dacht dat het een inspirerende reis voor mezelf zou zijn om gewoon eentje voor mezelf te beginnen. Het plan is om de dingen waar ik blij van word, niet te houden voor mezelf, maar te delen met de rest van de digitale wereld. En hoe geweldig is het dat er tegenwoordig blogs bestaan om dit te doen!


 
www.allianceforhappiness.com
 
 
 
Wat kun je verwachten van dit blog? Geen droge opsomming van de laatste trends, een rij keurig uitgeschreven tutorials of een eenlijnig blog in altijd dezelfde sfeer. Ik ben een chaoot, hou van verschillende woonstylen en werk graag met mijn handen. Dus af en toe een doe-het-zelf (DIY) post, inspiratiefoto's, dingen die me bezig houden overgoten met een Mevrouw Snor sausje.
 
Veel leesplezier!
Hartelijk groet, Mevrouw Snor
 

2 opmerkingen:

  1. Voor alle dingen die fijn zijn, kijk maar eens op mijn blog;)
    Veel plezier met die van jou!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen