woensdag 27 juni 2012

Mijn atelier

 
 
Welkom in mijn atelier! Ja, ik heb opgeruimd voor jullie, en nee het ziet er niet altijd zo uit. Het is eigenlijk altijd een zooi omdat al mijn projectjes door elkaar lopen. "Atelier", dat klinkt meteen zo kunstenaar-achtig, maar zo zie ik mezelf allerminst. "Werkhok" dekt de lading niet. Ik voel me niet weggestopt in een hok of een hoek. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb grootste gedeelte van de zolder tot mijn beschikking. Hier liggen al mijn stofjes (er staat nog een kast waar de grotere stukken stof in liggen)...
 
 
 
 
tijdschriften voor inspiratie...
 
 
 
 
en een lekkere hangstoel om al die inspiratie uit te denken in mijn hoofd... Van hok kun je dus niet spreken, dat begrijp je ;).

Hier maak ik dingen zoals dit:
 
 
 
 
Ik ben gek op kussens met een mooie grafische afbeelding. Dit olijke stel Blossom and Bill vond ik op een theedoek. Prachtige kwaliteit stof en maar 7.99 euro. Ik maakte het passend voor een kussen, maakte een bruin met stippen achterkant en zette er een rits in. Voila!

Een hele fijne dag vandaag!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van die theedoek en het kussen.
    Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Ik vind de theedoeken vaak te mooi om de vaat mee af te drogen. Zo kan ik er elke dag naar kijken (en genieten) en heb ik een betaalbaar kussen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maak je ook kussens die ik zou kunnen kopen?
    mijn dochter is ontzettend weg van de 'snorrentrend' en als verassing zou ik 2 kussenslopen met een snor erop willen geven aan haar. maar dat is nergens te vinden! ze kwam zelf met het plaatje van twitter, maar na heel lang zoeken nog steeds nergens gevonden..

    BeantwoordenVerwijderen