maandag 18 juni 2012

Snorrentrend

 
 
De snor is hip en stoer. Je vindt ze op mokken, kussens en op accessoires voor je kleding. Er is zelfs een heuse club.
 
 
 
 
Even voor de goeie orde: mannen met snorren zijn niet mijn ding ;-) en vrouwen met een begroeide bovenlip ook niet trouwens. Ik heb het hier over de snorrentrend die al een tijdje gaande is. Vandaar mijn blognaam Madame Moustache. Mevrouwtje Snor was al bezet als naam, evenals Miss Mustache. Mijn blog Frau Schnurrbart noemen ging me wat te ver. En klinkt ook meteen een stuk minder hip. Sinora Bigote zou nog een optie zijn, ware het niet dat ik dan altijd uit zou moeten leggen wat het in vredesnaam betekent. Madame Moustache it is...
 
 
 
 
Mijn jongste zoon ging helemaal mee in mijn moustache-mania.
Hij ging regelmatig met een getekend snorretje op zijn bovenlip naar de peuterspeelzaal (en daarna mee naar de supermarkt, de bakker en mee op visite). Hij kreeg dan ook de bijnaam "Meneertje Snor". Het is onderhand dus zelfs een familiedingetje ;-).
 
 
 

Have a moustache day!










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen