vrijdag 24 augustus 2012

Atelier metamorfose



Onlangs liet ik je foto's zien van mijn (opgeruimde) werkplek. En opgeruimd zag het er best saai en clean uit. "Zag", want inmiddels heb ik mijn atelier in de metamorfose gegooid. Met het boek van Homespun Style als inspiratiebron ging ik aan de slag. De donkere muur met letters is vervangen door oud behang, waardoor die kant van de zolder een stuk groter oogt.




Als je hele zolder op de kop staat stel ik mezelf geregeld de vraag: "Waarom?". Evenals meneer Snor, die af en toe vertwijfeld toe kijkt en weer de trap naar beneden neemt.




Maar als het dan af is, kan ik zoooo genieten. Zo opgeruimd blijft het nooit lang hoor. "Ach, gelukkig hebben we de foto's nog", denk ik dan maar ;-).






Meer inspiratie nodig voor een creatieve (kleurrijke) werkplek? Kijk op mijn Pinterest pagina bij "Living + colour".

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen