woensdag 26 september 2012

Het kleinste kamertje (om te janken)

 
 
Wat moet je schrijven over het kleinste kamertje van het huis? Nou, dat dit kamertje erg geschikt is om helemaal los te gaan in een beetje wansmaak. Heb je een indrukwekkende verzameling bling-bling, helemaal fan van musicals (en bewaar je dus alle kaartjes, posters en kiekjes van de musicals waar je bent geweest), gek van de zee en inmiddels teveel schelpen, wrakhout en kaartjes verzameld en geen flauw idee wat je ermee moet? Ga los in de wc. Ik heb de wanden van de wc eens opgevrolijkt met kaarten van het koningshuis. Koningin Beatrix en Prinses Maxima keken daadwerkelijk toe als we aan het plassen waren.
 
 





Zo kon ik bij de lokale kringloop eens een hele serie kopen met huilende zigeunerkindjes. En ja, meneer Snor zag me alweer aankomen met mijn bijzondere aankopen. Ik hing alle schilderijen in de wc, samen met tegeltjes met van die heerlijk tuttige spreuken.




Toevallig had ik precies 1 foto van elk kind waar ze huilend op stonden. Deze hing ik tussen de andere huilende kindjes en mijn wc om te janken was klaar. Wel eentje waar het bezoek altijd lachend weer uit komt ;).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten