zondag 21 oktober 2012

Open haard


 
Ik droom niet van verre vakanties, een groter huis, een grootser leven. Nee, ik droom over dingen die binnen mijn bereik liggen. Een open haard vind ik bijvoorbeeld geweldig, maar niet haalbaar. Dan ga ik bedenken hoe ik het sfeertje kan krijgen zonder te moeten breken en verbouwen. Natuurlijk kan ik een schouw met inzethaard in huis halen, maar ik heb ook rekening te houden met de rest van de familie (lees: meneer) Snor en dus ben ik voor nu tevreden met een eh...dvd. Toe maar, ik wacht wel even tot je bent uit gelachen.
 
 
 
 
 Ok, ik word niet warm van een dvd maar het uitzicht op zo'n vuurtje vind ik echt sfeerverhogend. Ik blijf zoeken naar een warmere oplossing, maar voor nu voldoet de dvd met verschillende vuurtjes, het geluid van knapperend hout en een eventueel rustgevend muziekje met vogeltjes op de achtergrond prima. Bovendien werkt mijn cv-ketel uitstekend. Ach, een mens moet blijven dromen, niet waar?


www.pinterest.com
 
Fijne zondag!




1 opmerking:

  1. Ik heb vandaag mijn zegeningen geteld, het is tenslotte zondag, en ik kwam vingers op mijn handen tekort om ze te tellen. Haha...!
    Ik heb vandaag uitgeroepen tot BEDANKDAG...!
    Bedankt, Madame M.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen