woensdag 31 oktober 2012

Home

Je ziet het overal. Het woord HOME. Letters van hout bij Leenbakker, van zink bij Kwantum, aan elkaar geschreven bij de Action en van karton bij de Xenos. Op de  vensterbank, de schouw of aan de muur. Letters zijn een trend, dat kun je niet ontkennen. En blijkbaar spreekt het woord "Home" veel mensen aan.  Ik doe lekker mee met de lettertrend. En ook het woord "Home" is in mijn huis aanwezig.  Niet van hout, zink of papier, maar van wol...




Geïnspireerd door een foto in een tijdschrift (ik kan niet meer achterhalen welke), borduurde ik op een witgeschilderd gaatjesbord de letters. Ik spande elastiek om de bordjes op hun plek te houden. Ik had in al mijn enthousiasme onderschat hoeveel werk het borduren is op zo'n grote plaat (wat niet bepaald flexibel is), maar als het klaar is dan ben ik dat weer heel snel vergeten. 

Fijne dag!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen