donderdag 25 oktober 2012

Van alles een beetje

Ik ben bezig met van alles en nog wat. Ken je dat? Je hoofd vol inspiratie, bezig met verschillende projectjes tegelijk en niets dat af is bij gebrek aan tijd?
  
Bron: Pinterest


Ik brei 2 sjaals tegelijk en ben bezig om een vloerkleed te haken van Zpaghetti. Zolang het regent en koud is brei ik. Het vloerkleed is uitproberen, uithalen en het risico lopen dat het uiteindelijk half af blijft liggen. Sjaals zijn gemakkelijk te breien en zijn snel af. Nou ja, als je niet allerlei dingen ernaast doet. Als mijn wol wat dikker was geweest had bovenstaande foto mijn woonkamer kunnen zijn.

 


Ik bedacht dat onze computertafel wit moest worden. Die staat nu dus in de grondverf te wachten op het nieuwe laagje. Breien en verven zijn zo lastig te multitasken...
In de kringloop, waar ik vooral niet heen moet gaan als ik werk aan verschillende projecten, vond ik wat bijzondere boekjes. Waaronder een handgemaakte uit Engeland met prachtige illustraties en gekalligrafeerde letters. In een boekje van Leonard Hoogeveen staan mooie zwart, wit tekeningen. Ik bedacht ter plekke een aantal creaties die inmiddels, ook half af, op mijn bureau liggen te wachten.
 
                                        The dancing wren via www.etsy.com

 
Het is niet zo dat ik nog helemaal geen boekjes heb liggen. In mijn atelier ontstaat inmiddels een heuse verzameling. Elk exemplaar bevat mooie teksten of illustraties die ik kan gebruiken. Maar mijn handen jeukten om met de nieuwe boekjes iets te ontwerpen. Daarnaast liggen er nog 2 stempels die ik nog af moet maken naast de blikken verf, boekjes en wol en staat het vouwen van kraanvogels nog op een todo lijstje. Kortom...van alles een beetje.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen