donderdag 8 november 2012

Hart maken van stof

 
 
Naast letters zijn hartjes al een hele tijd een trend. Vorig jaar kocht ik een stel oude, wollen dekens. Ik bekleedde er een lamp mee, maakte kussens voor op de bank en maakte er hartjes van.
 
 
 
 
Toen kwam de vraag waar en hoe ik ze ging ophangen.
Ik zocht een decoratiering, maar kon nergens eentje vinden die ik stoer en groot genoeg vond. Geïnspireerd door een foto van HKLiving, ging ik langs bij een fietsenmaker.

 
 
 
Ik mocht wel even in zijn berg met zooi kijken en vond een mooi frame zonder spaken. Een perfecte decoratiering! De fietsenmaker keek me glazig aan en glimlachte wat toen ik weg ging. Die goeie man moest eens weten dat zijn zooi nu aan mijn plafond hangt!

 
 
 
Ik besloot ook hartjes te maken van vilt, waar ik vervolgens letters op sjabloneerde. Een festonsteek om het af te maken, een leuke tekst erop en klaar!

 
 
 
Ook een leuk idee voor om in een grote tak voor het raam te hangen. En wat denk je van versiering voor de kerstboom. Weer eens wat anders!
 


1 opmerking:

  1. Wat maak je toch een leuke dingen ! En wat schrijf je toch een leuke verhaaltjes, ik word er zo vrolijk van ! Groetjes, Chaba

    BeantwoordenVerwijderen