donderdag 17 januari 2013

Binnenkijken bij Mevrouwtje Snor/Ontwerpfabriek Snor




Een tijdje geleden had ik het al beloofd. Wat sfeerfoto's van de woonkamer.




In de zomer hou ik van meer gekleurde accessoires. 's Winters ben ik net zo'n beer die een hele lange winterslaap zou willen houden. En dus doe ik fijn mee met de vacht-trend. Bovenstaande deur was ooit decoratiemateriaal bij de plaatselijke Intratuin. Voor een prikkie mocht ik 'm meenemen. Ik ging naar de winkel voor plantjes en kwam terug met een deur ;-).





Dit prachtexemplaar van een vitrinekast hing een tijd in mijn werkhok, maar heeft nu een plek in de woonkamer. Ideaal om regelmatig van inhoud te wisselen. Ik vond 'm voor een leuk prijsje op Marktplaats.




Dit paneel is ook regelmatig aan verandering onderhevig. Handig als je, zoals ik, eens van sfeer wilt wisselen. Er hing eerst vintage behang op en de oude deur van de foto boven stond hier tegenaan. Nu zit er behang op met sloophoutprint. De lamp komt van de kringloop en is grijs geschilderd.




Het rode kruis is gemaakt van rode isolatietape dat ik nog had liggen.

-X-




2 opmerkingen:

  1. De vitrinekast is zo leuk met al die letters! De poster erin met "relax & move to the country" hangt hier ook in huis, dus we hebben iets gemeenschappelijks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De posters van VT vind ik grafisch gezien ook heel mooi. Ik zag inderdaad bij jou al dat we een beetje hetzelfde stijltje hebben. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen