vrijdag 11 januari 2013

Sfeerhaard

 
 
Ik schreef er al eerder over: een open haard. Die gezellige vlammen, het knapperen van het hout, de geur... Het stond bovenaan mijn wensenlijstje. Tot nu toe vermaakte ik me ook heel aardig met de open haar dvd. Geen warmte en de geur van hout, maar wel vlammen en een geinig muziekje op de achtergrond. Maar nu... heb ik eindelijk een echt vuurtje in huis. We hebben een sfeerhaard op bio-ethanol gekocht. En omdat de kinderen en ik veel aan de eettafel zitten te knutselen, bloggen, met lego spelen en te lezen, leek de muur achter de eettafel een prima plek om het op te hangen.
 
 


 
En wat is ie prachtig! Een aanrader voor iedereen die nog twijfelt...

P.S: Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen en voorzichtig met bio ethanol!
 
Have a warm day! X

5 opmerkingen:

  1. Superleuke blog heb je! Ik kom hier terecht via de CYB-pagina van Zilverblauw, waar ik zelf ook tussensta. En ik kom zeker terug! Kan ik je op één of andere manier volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik heb vanaf vandaag een "volgbutton", dan is het gemakkelijker om te volgen ;-). Fijne dag!

      Verwijderen
    2. Dankjewel! Zo ben je meteen ook gelinkt via mijn blog. Groetjes!

      Verwijderen
  2. Mooi geworden, eindelijk genieten van een echt vuurtje :)

    Fijne avond, liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een aanrader en aan tafel is nu mijn favoriete plek. Heerlijk warm ;-). Lieve groet

      Verwijderen