maandag 18 februari 2013

Woonwinkel favourite - &Suus

 
 
Al jaren ben ik een woonneuroot. Ik verander, knap op, verslind woonbladen, geef woonadviezen, bezoek woonbeurzen en vooral woonwinkels. Op mijn blog ga ik vanaf nu regelmatig mijn favoriete woonwinkels bij jullie onder de aandacht brengen. En deze week begin ik, in geheel onwillekeurige volgorde, met de winkel die ik vandaag ontdekte van &Suus.

 
 
 
In haar Etsy shop verkoopt Suzanne woonaccessoires van natuurlijke materialen, wol en hout.
 
Bovendien is alles handgemaakt.
 
 
Ik ben vooral verliefd op de houten huisjes. En jij?

4 opmerkingen:

  1. Jeetje wat leuk! Kom via mijn statistieken bij jouw blog terecht. Wat leuk dat je een bericht over &SUUS hebt geschreven! Ik ga je volgen!
    Groetjes,Suus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Suus, bedankt voor je reactie. Je hebt echt prachtige spullen in jouw winkel. Helemaal niet erg om daar iets over te schrijven ;-). Gezellig dat je me volgt. Das wederzijds!
      Groetjes, Mme M

      Verwijderen
  2. En ik kom hier terecht via een tweet van &Suus. :-) Je hebt er nog een volger bij!
    Groetjes, Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marielle, helemaal leuk! Welkom ;-).
    Groetjes, Mme M

    BeantwoordenVerwijderen