maandag 25 februari 2013

Woonwinkelfavourite - Combitex

 
 
Ik weet niet of het jou al is opgevallen als je door de woonbladen bladert, maar in producties zie je regelmatig spullen van Combitex voorbij komen. Meubels met een robuuste, stoere uitstraling.
 
 
 
Woonbeurs 2010

 
Op de woonbeurs bezoek ik de stand van Jeanette en haar team graag om wat inspiratie op te doen.

 
 
Woonbeurs 2011

 
Of je nu iets zoekt voor de kinderkamer, de gang of de woonkamer, voor een niet alledaagse, stoere look ben je bij Combitex aan het goeie adres.  Er is een winkel in Noord-Scharwoude en Burgervlotbrug.

3 opmerkingen:

  1. hee snorretje, ik vind het zo leuk dat we ongeveer dezelfde smaak hebben. Door jou kom ik ook weer bij een aantal nieuwe voor mij onbekende winkels en blogs....Heerlijk alles lekker fris en vrolijk !
    Bedankt ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Chaba! Wat leuk om jou te inspireren. Je hebt nu even je laatste post geschreven maar ik hoop je wel terug te zien hoor. Hier of op jouw eigen blog.
    Lieve groet, Mme M

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Snorrieborrie, tuurlijk blijf ik jou volgen. Veel te leuk om het niet te doen. Voorlopig stop ik even met schrijven. Gestopt met werken, maar nu heb ik het drukker dan ooit. Belachelijk gewoon, maar wel ontzettend leuk. Tot je volgende blog !! Liefs !

      Verwijderen