zondag 10 maart 2013

Compliment




Ja, je zit goed hoor! Mijn blog heeft een metamorfose ondergaan. Als de lente in aantocht is (ja, ook als de winter stiekum besluit terug te komen) wil ik opruimen, stylen, mijn kledingkast veranderen en mijn blog gaat gewoon in mijn voorjaarsschoonmaak mee. Er staan nieuwe blogs in mijn leeslijst. Ook daar is nu extra inspiratie te vinden.



www.thecurvyfashionistamariedenee.com


Met het oog op de complimentendag die deze week plaats vond (kreeg je het mee?) deel ik een compliment uit aan jou. Bedankt voor het lezen van mijn blog. Gezellig dat je langskomt en inspiratie opdoet. Sommigen komen eenmalig, anderen regelmatig. Ik krijg inspiratie van jullie, van jullie blogs, van de reacties die achter worden gelaten en van alle mailtjes. Ik ben blij met elke lezer. You are wonderful!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten