vrijdag 26 april 2013

Creatief met broodplanken

 
 
Tegenwoordig zijn broodplanken helemaal hip. Je kunt ze krijgen van melamine met allerlei afbeeldingen erop. Zoals deze ronde van Ferm Living. Zo vond ik in Berlijn een winkel die prachtige plankjes had met zwart, witte Disneyafbeeldingen erop. "Leuk, voor de jongens!", dacht ik. Maar shoppen moet je niet doen met je partner. Althans, niet met die van mij. Na een "Denk je nou echt dat kruimels op zo'n plankje blijven liggen in plaats van op de tafel en de grond?" liet ik ze liggen. Met spijt achteraf.
 
 
 
 
En wat vind je van deze prachtexemplaren van HKLiving? Naast het feit dat ze esthetisch erg mooi zijn om in het zicht te laten in je keuken, kun je er in style-technisch opzicht natuurlijk ook leuke dingen mee doen. Gezellige stompkaarsen erop, vaasjes (al dan niet gevuld met bloemen of takken) of gewoon een mooie theepot met kopjes.
 
 
 
 
 
Onlangs kocht ik een aantal simpele, houten broodplankjes bij de Xenos en zaagde er huisjes van. Eenvoudig en erg betaalbaar. Je kunt ook verder gaan en ze verven...
 

 
 
Doe-het-zelf-ze! Een heel fijn weekend...
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen