dinsdag 2 april 2013

Draadletters

De laatste tijd ben ik bezig met grote projecten. De lange muur verven in de woonkamer bijvoorbeeld. Ik kan dat dan altijd heerlijk onderschatten en denken dat ik binnen een uurtje of 2 (met pauze) zo'n wand heb geschilderd. Uiteindelijk mocht ik er 2 uur bij optellen. Ook de muur van de keuken moest eraan geloven. Met dito tijdsverwachting als bij de andere muur en met een werkelijke eindtijd dat een keer zoveel was. Je zou zeggen dat ik ervan moet leren ;-). Tijd om te DIYen heb ik weinig en dus inspireer ik jullie met een projectje wat ik nog heb liggen en waarvan ik prachtig tutorials heb gevonden: draadletters. 
 

 
 
 
 
 
 
 
Voor een zeer duidelijke tutorial met het Words Pattern Sheet van  Mo Man Tai Design (€9,90) kijk dan op het leuke woonblog Stripes and Walls. Zelf een sjabloon maken? Klik dan door naar het blog van JKizzle.
Have fun!


1 opmerking:

  1. actually, i don't understand your language... but I like your motive in your photos. thanks

    BeantwoordenVerwijderen