woensdag 10 april 2013

Woonwinkelfavourite - Sukha Amsterdam




Eén van mijn favoriete bezigheden is struinen naar mooie plaatjes op Pinterest. Onlangs kwam ik deze foto's tegen van deze prachtig ingerichte winkel.




"Sukha is een modern warenhuis waar de dingen met liefde gemaakt en geraakt zijn."





"Sukha is een plek waar je niet alleen unieke dingen kunt vinden, maar het tovert ook een lach op je gezicht."





"Want Sukha betekent 'levensvreugde' en dat zit in meer dan je denkt". (Woorden van Irene Mertens. Eigenaresse van Sukha Amsterdam)

 
 
 



 
 
 
 

Na zoveel mooie woorden en afbeeldingen staat deze winkel bovenaan mijn To See lijstje.

Vooral de teksten in de winkel vind ik qua typografie en afbeelding ware kunstwerkjes. Ik ben ze aan het verzamelen en zal elke week één posten in de Quote van de Week. In de VTWonen van deze maand staat de eigenaresse van deze winkel met een binnenkijker. Get inspired...


Naschrift: deze prachtige foto's zijn gemaakt door Jeltje Janmaat. Meer foto's bekijken (ook van andere interieurs)? Kijk dan op haar blog http://jeltjefotografie.blogspot.nl/. Hier vind je ook haar website.



4 opmerkingen:

  1. Zooo'n geweldige winkel!
    Goed weekend,
    Groetjes,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf he, misschien is t leuk en goed om even de photo credits te vermelden Ze zijn gemaakt door Jeltje Janmaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O helemaal goed! Zet zoveel mogelijk de bron erbij. Bedankt voor de tip!

      Verwijderen
  3. Ik liep een beetje achter en hup ! alweer een ander achtergrondje, nieuwe itempjes, ben bijna verdwaald in het moois wat jij op je blog laat. Heerlijk, heerlijk, heerlijk....dankjewel....ik kan weer even vooruit... xx Chaba

    BeantwoordenVerwijderen