dinsdag 7 mei 2013

Binnenkijken bij Ontwerpfabriek Snor (Madame Moustache)

 


Onlangs nodigde Lynda van www.inspiratie-interieur.nl me uit om mee te doen aan een binnenkijker. Het klinkt eenvoudig: maak foto's van je interieur en stuur het op. Nou, dat wil je niet. Volle wasmanden, kindersokken zwart van het springen op de trampoline, overblijfselen van de lunch op het aanrecht en ranjakringen op de bijzettafel zijn nu eenmaal niet zo stylistisch verantwoord. En het lijkt zo ongezellig en gewoon ;-).




En dus ruimde ik voor elke foto flink op, zorgde dat mijn huis tijdelijk kindloos was en de katten niet steeds door de geschoten plaatjes liepen. Ik laat je hierbij wat foto's zien van mijn interieur.


 



 



 



 
 
De speelhut van de kinderen, onder de trap.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Als ik ze terug zie denk ik "Woon ik daar?" Voor nu ben ik even in de waan dat ik in een plaatje woon. Heerlijk, zo'n binnenkijker!
De volledige reportage bekijken of je laten inspireren door andere binnenkijkers of woonnieuws? Kijk op www.inspiratie-interieur.nl.

4 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar, lastig soms om foto's te maken met kids in huis! Leuke blog, ik ga je volgen , groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een GE WEL DIGE foto's....Wauw...!! Ik blader gewoon door een woonblad... Ik vond het al zo mooi bij je, maar het wordt steeds maar mooier en mooier... Heerlijk !!
    Ik ga ook gauw op de website bij inspiratie-interieur kijken....
    Groetjes, xxNellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een supercompliment! You've made my day... Lieve groet

      Verwijderen