zondag 26 mei 2013

Bezoek van Caroline Coehorst

 Onlangs kreeg ik een mail. Of ik mee wilde werken aan een binnenkijker. Tuurlijk, geen probleem! Fotografe Caroline Coehorst kwam deze week langs voor een fotoreportage van ons huis. En dat was best nog even stressen. Want geloof me, als een vreemde door jouw huis gaat met een fototoestel, dan zorg je voor een opgeruimd, gestyled en schoon huis. Dat valt niet mee, met 2 stuiterende kids en onze harige huisgenootjes.




Het is ook een goeie stok achter de deur om eindelijk eens alle handgreepjes op een ladekast te vervangen i.p.v. alleen de bovenste 4, na 8 jaar het kale peertje op de overloop eens te vergezellen van een leuke lamp en de beschadigde en van alg voorziene raampjes van de pipowagen te vervangen. Als je zelf de foto's maakt, dan zet je dat er gewoon niet op ;-).


www.vintagepiken.blogspot.no


Het werd een gezellige-achter-de-schermen-middag. Nu afwachten in welk blad de reportage komt. Ik hou jullie op de hoogte... En ik kom even bij met een hele stapel boeken en een pot thee.

Fijne week!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen