woensdag 19 juni 2013

Trendkleur van 2013: Groen

Toen ik (te lang geleden) voor een beroepskeuze stond, schreef ik me in voor een opleiding Journalistiek in Zwolle. Uiteindelijk ging ik een hele andere richting op. Ik vond veel beroepen leuk en dat is eigenlijk nooit veranderd. Toch blijft schrijven iets wat ik nog steeds graag doe.
 
 
Sinds kort mag ik mezelf "gastblogger" noemen. Dat houdt in dat ik vanaf nu regelmatig voor de woonsite www.inspiratie-interieur.nl schrijf. Het stuk van deze maand gaat over de trendkleur van 2013: groen. Laat dit nu net de kleur zijn wat de afgelopen jaren steeds terug kwam in mijn interieur, kleding en accessoires. En anno 2013 is mijn huis met een zwart-wit-grijs combi, alles behalve groen. Dit zijn dus foto's van mijn huis van een jaar oud.
 

 
Groen staat voor duurzaam, positiviteit, ecologisch en gezond. Daarnaast heeft een stabiele, evenwichtige en rustgevende werking op je gemoedstoestand. Nieuwsgierig geworden?
Klik hier om het hele stuk te lezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen