zondag 9 juni 2013

Woonwinkelfavourite - Club Geluk



Lezers die mijn blog al langer volgen weten dat ik niet heel erg stijlvast ben. Vorig jaar zat ik in de retro-vintage-periode (lees: veel kleur) en op dit moment heb ik een sterke voorkeur voor een rustiger woonstijl (lees: zwart-wit-grijs-sfeer met hier en daar wat industriële invloeden gemengd met accessoires uit de natuur). Van de webwinkel Club Geluk blijf ik fan, in wat voor woonstijl ik op dat moment ook zit. Kijk zelf maar.



 
 
Volgens de site maakt Club Geluk alles voor een gelukkig huishouden. Dus ook voor de minder gelukkige dagen. Dit praatkussen bijvoorbeeld, luistert altijd!


 
 
Zin om plantenhangers te macrameeën, ansichtkaarten leren borduren of zelf vogels leren haken? Club Geluk verzorgt ook workshops. En zeg nou zelf: iedereen wil toch lid zijn van een Geluksclub!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen