zaterdag 1 juni 2013

Woonwinkelfavourite - Tante Ted



Een paar jaar geleden stond kinderwinkel Saartje Prum op de woonbeurs in Amsterdam. Met een knalgroene achterwand, lange houten planken er tegen aan en paddestoellampjes erop. Fantastisch! Het inspireerde mij om een wandje in de woonkamer die kleur groen te verven. Het jaar erop stond Tante Ted op de woonbeurs. Ik raakte met de eigenaar aan de praat en hij vertelde dat hij de stand voor Saartje Prum had ontworpen. Hoe toevallig! Want ik had Tante Ted net ondekt als winkel een stoer assortiment woonaccessoires gericht op jongens.
 
 
 Dit is de Torro collectie.
 
 Tante Ted verkoopt in verhuisdekens gehulde lampen, beddegoed met stieren-, verkeers- en mierenprint, opbergmeubels, krukjes... Alle producten hebben een oog "wishlist-gehalte".
 
 Collectie Traffic.
 
Wat een verademing, deze winkel. Als moeder van 2 jongens maak ik vaak dingen zelf, omdat de markt voor woonaccessoires voornamelijk gericht is op meiden.
 
 Collectie Back to Nature.
 
Mijn zoons van 8 en 5 zijn de grootste deskundigen en ook zij zijn gek op de collectie van Tante Ted.
 
 
 
Tante Ted staat regelmatig op beurzen als de Sunday Market in Amsterdam, de Utrechtse Fabriek en de woonbeurs.
 
 
 
 
Zeg nou zelf. Hier wordt je toch blij van? Dus moeders met zoons, op naar Tante Ted!

www.tanteted.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen