maandag 15 juli 2013

Kinderkamers

Ooit sliep ik met mijn broertje in een stapelbed. We woonden in een huis waarin alles gelijkvloers was, dus als ik een trap op moest vond ik het reuze interessant. Ik was ongeveer een jaar of 5. De leeftijd waarop dingen nog magisch zijn... Zelfs een trap.
 
 
 
 
Hoe fantastisch is een klimrek op je kamer! Ik herinner me nog dat er een paar dagen een oude lattenbodem tegen de muur van mijn kamer stond. Ik fantaseerde dan dat we nog een paar verdiepingen hadden. De zin "Ga maar naar boven", hoorde ik nooit in de eerste 8 jaar van mijn leven. Inmiddels woon ik in een huis met 2 verdiepingen. En als ik voor de 86e keer die dag naar boven loop, kan ik me niet meer bedenken waarom een trap ooit behoorde tot een grote fantasie van mij ;-).
 
 
 
 
Mijn broertje, zusje en ik bouwden eindeloos hutten van 2 stoelen en een paar oude dekens. Verzamelden al ons speelgoed eronder en hoopten dat we er mochten blijven slapen. 
 
 
 
 
Bovenstaande tent is gemaakt van een wasrek. Supersimpel eigenlijk. Ik help mijn kinderen nu geregeld met het maken van hutten, compleet met keukens en een luikje om winkeltje te spelen. Ik ben nooit uit de fase "huisje spelen" gekomen en het stylen zat er ook al vroeg in ;-).  
 
 
 
 
Bij dit bed heb je een hut en bed in één. Betrek je kinderen bij het restylen van de kamer. Zij moeten er tenslotte in slapen en spelen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen