dinsdag 24 september 2013

Publicatie in de KekMama!

In het voorjaar kreeg ik een mail van fotografe Caroline Coehorst. Ze had mijn blog ontdekt en vroeg of ik mee wilde werken aan een binnenkijker. Daar hoefde ik niet lang over na te denken en op een regenachtige dag in mei kwam ze langs om een fotoreportage te maken.
 


 
In augustus kwam Wies Compiet langs voor een interview. En vandaag ligt de reportage in de winkel. 6 Bladzijden in de KekMama. Ik barst bijna uit elkaar van trots.




Wies vroeg me waar ik het meest blij mee ben in huis. Ik kon eigenlijk niet kiezen. Mijn huis is een huis waar mensen zich thuis voelen, hun schoenen uittrekken en zich lekker op de bank nestelen. Een huis waar mijn familie op verjaardagen in de keuken staat. Gewoon, omdat dat in Indische families normaal is. Waar op 3e kerstdag eens 15 vrienden met kinderen kwamen om kerst nog eens dunnetjes over te doen.




Een huis waar de vriendjes en vriendinnetjes van mijn kinderen eerst rondkijken of er weer iets is veranderd en waar veel wordt gelachen. Hier keken we, onder het genot van oranje tompoucen, met een hele groep vrienden de Kroningsdag en hangen met een EK en WK de vlaggetjes buiten. Dit is het huis waar mijn gezin en ik elke dag met plezier thuiskomen. En daar gaat het om. Dat je met plezier woont in je huis. Laat dat nou precies de reden zijn dat ik een blog ben begonnen ;-).


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen