vrijdag 18 oktober 2013

Rosti Mepal

Wonen is een beleving. Een gevoel dat niet alleen in woonaccessoires of nieuwe gordijnen zit, maar ook in de spullen die je dagelijks gebruikt. Jaren geleden vond ik in mijn kerstpakket de witte lunchbox van Rosti Mepal. Ik leukte al jaren mijn zakelijke agenda, werktas en laptop op met een kek stofje of een leuke afbeelding. Deze lunchbox kon dus niet in de originele staat blijven.


 
 
Geïnspireerd door  het Positive Wall behang van Maartje Kuiper ging ik aan de slag. Met watervaste stift maakte ik er afbeeldingen en teksten op. De boven- en onderkant van de lunchbox is namelijk mat afgewerkt waardoor dit goed te bewerken is.
 
 
 
 
Zo zie je dat een eenvoudige lunchbox gemakkelijk te personaliseren is. Uiteraard bleef ook de Just Water drinkfles niet wit. Met zwarte tape knipte ik dunne repen waar ik plusjes van maakte. Helemaal in de trend van nu. De onderkant van de fles kreeg een zwart randje tape.
 
 
 
 
Na jaren gebruik ziet het er nog steeds als nieuw uit. Bovendien kan het gewoon in de vaatwasser. Neem jij een uitgebreider lunchpakket mee naar het werk? Rosti Mepal heeft ook lunchboxen in meerdere lagen.
 
 
 
Toch liever je foto of naam op een Rosti Mepal product? Klik hier. Meer informatie over de uitgebreide collectie en verkooppunten? Kijk op www.rostimepalshop.nl.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten