woensdag 29 januari 2014

Schutting

Een schutting is nu niet bepaald sfeerverhogend in je tuin. Het is vooral praktisch. Onze oprit wordt begrensd door zo'n schutting. Denk aan een paar meter kale planken. Ik zou ze kunnen verven, maar daar moet ik nog even moed voor verzamelen. Ik heb ervoor gekozen om ze te op te leuken met schilderijen. En dat ziet er zo uit.

 
Een stuk gezelliger om thuis te komen ;-).
 
 
Op schildersdoek van de Action maakte ik letters en figuren. Houten letters die ik nog had liggen gebruikte ik als sjabloon. Je kunt ook een cijfer of letter groot uitprinten en met carbonpapier overnemen op het doek. Met zwarte stift gaf ik de lijnen aan en met een kleine kwast en schoolbordverf kleurde ik het in. Door de verf is het weerbestendig. Maak 2 haakjes aan de achterkant vast (doe-het-zelf-zaak) en hang het met schroeven aan de schutting.

 
Van snijplanken van de Xenos zaagde ik een huisje. Even een laag verf erover en vastschroeven. Zoek een leuke tekst op het internet, print en lamineer. Deze heb ik vastgeniet aan de schutting met een tacker. De huisjes maakte ik met ijzerdraad vast. Erg leuk om hier 's avonds kaarsjes in te doen.
 
 
De sterren komen van de Action. Ik schroefde er 2 oogjes in aan de achterkant. Zo kunnen ze geen kant op als het waait. Een hele schutting vol moois voor nog geen 10 euro!

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen