zondag 16 maart 2014

Zwart wit posters

 
Zwart-wit is een krachtige combinatie. Tot een paar jaar geleden had ik veel kleur in huis. Zwart-wit reportages sloeg ik direct over in de woonbladen. Tot ik de veelzijdigheid ontdekte van deze combinatie.

 
 
 
In mijn keuken combineerde ik zwart-wit posters met de Binkie waterkoker van de Hema. Toch een stuk gezelliger dan het standaard keukenlijk dat je in de meeste keukens ziet. Van schoolbordverf knipte ik een stoomwolk en plakte het tegen de muur.
 
 


Het plusteken is gemaakt van zwart isolatietape. De theepot is van VT Wonen. Ik verfde het antraciet. De kaart kocht ik bij Stoer in Wonen.

 
Combineer de posters met een zwarte, witte of een houtkleurige lijst en maak een mooie compositie op je muur.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen