maandag 26 mei 2014

Werken in het groen


Ik zie het helemaal voor  me. Een oude kas met een verweerde tafel, een druivenplant die zijn gang gaat langs het dak, gieters van zink en rijen met oude, terracotta potjes. Voorgezaaide plantjes die voorzichtig opkomen, de heerlijke geur van aarde en het zonlicht dat ongestoord naar binnen schijnt. Zo stel ik me het werken in een kas voor.
 
Ik heb nogal de neiging om dingen te onderschatten en zie alleen maar voordelen. Sommigen noemen dat naïef, maar ik noem het optimistisch.  

 
Zeg nou zelf, dit is toch een prima werkplek? Ok, een kas past niet in onze tuin, meneer Snor is al een jaar of 10 klusmoe en bij de eerste oktoberstorm blijft er niets meer van zo'n oude kas over, maar mensen wat is dit leuk.
 
 
Ik geniet vooral van deze plaatjes, verzamel nog wat cacti om me heen en laat een druivenplant het schuurtje overwoekeren. In mijn werkkamer hangt een poster: Dream Big. Niets mis mee ;-)

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten