maandag 21 december 2015

Kerstkadootje voor jou

Lieve lezers,

Wat ontzettend tof dat jullie, ondanks de periode van stilte op dit blog, toch in grote getale zijn blijven komen. Om oude posts te lezen, inspiratie op te doen of gewoon om te kijken of er al wat nieuws staat. Na maanden van andere prioriteiten is het mij wel duidelijk dat ik het delen van mijn interieurpassie niet zomaar aan de kant kan schuiven. Ik had regelmatig van die "pling-momenten". "Dit moet ik in een blogpost gieten!" Maar tot een daadwerkelijke blogpost kwam het niet. Op Instagram en Pinterest ging ik wel door met delen en ook daar kwamen veel volgers bij.

Dus, speciaal voor jullie maakte ik deze kerstballen om te downloaden. Uiteraard in het zwart wit. Print ze uit, hang ze met een mooi lint in de boom of rijg ze aan een lang, dun ijzerdraad. 





Heb je er iets leuks mee gedaan? Deel het dan via Instagram, Facebook of via de mail met de hashtag #ontwerpfabrieksnor. Klik hier om naar het pdf bestand te gaan.

Ik wens jullie alvast hele fijne dagen, veel gezelligheid en mooie momenten met vrienden en familie.

Hartelijke groet,
Ontwerpfabriek Snor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen